Thursday, September 6, 2012

Testimonial

Saya ingin berkongsi testimonial dr pengguna Everlynn....tnp gmbr ;) dengan maklumat ini shj dpt membuktikan bhw produk Everlynn memberi kesan yg baik kpd pengguna Everlynn Skincare.
Saya juga ingin berkongsi testimonial diri sendri...

Testimonial Ctzahrah :- Saya tidak mengalami masalah wajah muka.

ini testimoni pd awlnye mengguna Everlynn pada bulan 2-3...
"Hi...gmbr selps mgunakan produk Everlynn skincare,serum + mask. Perubahan pd bwh mata dan liang roma telah mengecil. Kulit menjadi lbh cerah dan sekata. Tiada mslah muka berminyak. Tdk perlu memakai makeup yg tebal utk cantik, hny mengguna set skincare Everlynn. Tdk perlu menghabiskan duit di pusat kecantikkan utk mbuat rawatan. Rawatan drumah telah memadai dgn mask Everlynn - zara"

Kemudian saya ada mencuba ubat supplement utk mencantikkan wajah.tetapi ia tdk berkesan. Saya mengalami kulit bermasalh seperti jerawat. Dengan hny mengguna produk Everlynn scra konsisten saya dapati perubahan yg ketara pd raut wajah. Oleh itu, sy bleh tersenyum riang slepas mengguna Everlynn :)

Testimonial 1 :- Sebelum ini muka saya amat kusam dan berminyak dsbbkan itu makeup sy tdk tahan lama dan muka nampak letih.sejak saya memakai produk Everlynn selama 2 minggu pertama kulit saya semakin cerah dan bersih.genap sebulan memakainyer kawan2 mula tegur dan mereka kata kulit sy nmpak lebih berseri, muda dan bersih.

Testimonial 2 :- so far pakai pakai everlynn alhamdulilah serasi dgn muka.jerawat yg nc get rid masa bulan puasa tu mmg dah kecut, cume scar je.tu pun makin pudar...sabun muka mmg the best la sbb xkeringkan muka langsung n wangi jer.....sis dah de stock eh.nc restock set besar...
Alhamdulilah...testimonial dr customer yg berpuas hati dgn Everlynn ;)

Testimoni :- Alhamdulillah,skincare yg sgt2 superb,muka x lg oily sgt2 mcm dulu,jerawat pom dh kurang,huhu..
Everlynn is the best...;)